Keletas žodžių apie save?
Laisvai samdomas naudotojų sąsajų ir prekės ženklų dizaineris
Behance: Berlinsky
LinkedIn: Dmitry Berlinsky
Esu naudotojų sąsajų ir prekės ženklų dizaineris, kurio pagrindinė aistra – pažinti užsakovo prekės ženklą bei kiek įmanoma stipriau ir nuoširdžiau tikėti jo sėkme.
Laisvu laiku gilinu žinias apie marketingą, reklamą, internetinį verslą bei domiuosi menu. Kartais konsultuoju nedidelius verslus, dalinuosi žiniomis apie internetinio marketingo galimybes ir subtilybes.
Nors darbas yra viena iš svarbiausių mano gyvenimo dalių, šeima yra jo prasmė. Dėl to visą likusį laiką praleidžiu su žmona ir vaiku.
Kaip viskas prasidėjo?
Dar prieš įstodamas į Klaipėdos VDA Architektūros ir dizaino fakultetą, vizualinio dizaino specialybę, labai daug domėjausi menu ir verslu, todėl įsidarbinau agentūroje, kur ir pradėjau kurti pirmuosius tinklapius (naujienų portalus, e. parduotuves, CRM sistemas) bei firminius stilius.
Po keturių metų darbo ir studijų norėjosi pakeisti miestą bei agentūrą, todėl nusprendžiau, kad laikas keliauti į Vilnių.
Mane visada vedė į priekį smalsumas bei noras bendrauti su naudotojais, bet trūko žinių. Matyt, dėl šios priežasties įstojau ir baigiau VDA Grafinio dizaino magistrantūrą Vilniuje. Būtent akademijoje sužinojau daugiau apie ženklodarą bei rinkodarą, kurios mano manymu yra neatsiejamos nuo naudotojų sąsajų.
Iki šiol nuolat semiuosiu įkvėpimo tokiose srityse kaip analitinė psichologija, kognetika (mokslas, tiriantis žmonių edukacines galimybes ir principus) ar elgesio ekonomika.
Prie ko šiuo metu dirbi?
Šiuo metu dirbu laisvai samdomu UX/UI dizaineriu JAV rinkoje. Dažniausiai dirbu prie funelių optimizavimo ir dizaino, kuris yra orientuotas į konversiją. Naujausius darbus rasite mano Behance porfolio.
Visai neseniai, savo metodais ir įžvalgomis, teko pasidalinti su kolegomis iš British Higher School of Art & Design and BHSAD, Maskvoje, intensyvių „360° Strategy Bootcamp“ kursų metu. Juos organizavo mano kolega Aleksas Drozdovskis.
Organizuodamas kursą Aleksas žinojo, kad kuriu prekės ženklus pasinaudodamas psihologiniais archetipais ir kad studijavau šią temą paskutinius keturis metus. Tiesą sakant, jis rinkosi iš keletos šios srities žinovų, bet teorinius bei praktinius užsiemimus pasiūlė pravesti man, nes naudoju šiuos streginius principus būtent dizaine.
Patekti į British Higher School of Art & Design and BHSAD sienas buvo mano svajonė, nes tai yra viena iš sviarbiausių edukacinių įstaigų Rusijoje, kuri bendradarbiauja su School of the Creative Arts of the University of Hertfordshire UK. Jie ruošia kūrybos srities specialistus pasaulinei rinkai.
Kokia yra brangiausiai išmokta pamoka?
Nuo pat pirmos dienos, svarbu suvokti ką vertini savo darbe ir be ko karjeroje negalėsi augti. Šito punkto neįmanoma suvokti pačioje pradžioje, bet jeigu to nesuvokti laiku, galima įstrigti dirbant darbą, kuris neturi realios ilgalaikės vertės.
Kalbant konkrečiau, jeigu nėra perspektyvos gauti tikrai vertingų rekomendacijų arba bent jau padėti darbą į portfolio, darbas arba projektas nėra labai vertingi ir svarbu susimąstyti dėl ko jūs tai darote. Nes dažnai mes dirbame darbą ne dėl to, kad puikiai pardavėm save darbdaviui, o dėl to, kad darbdavys mums gerai pardavė darbo vietą.
Ką palinkėtum kolegoms?
Tiems kas tik pradėjo užsiimti UX arba UI, linkiu ištirti ir atrasti pačias geriausias naudotojo sąsajas ir modeliuoti jas. Tiktai taip yra įmanoma išmokti kaip kurti gerą naudotojų patyrimą.
Tiems kas turi didelę patirtį, linkiu pažinti savo bei jūsų klientų, jūsų kolegų vertybes. Tai padės sukurti glaudų bendradarbiavimą.