#22 Penktadienio ekspreso su Aiste Rimgaile

Keletas žodžių apie save?

aisleWahanda, Naudotojo sąsajos dizainerė
Behance: aiste-rimgaile
Dribbble: aiste
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/aiste
Twitter: @arimgaile
Instagram: aiste

Esu naudotojo sąsajos dizainerė, idealistė, svajotoja, perfekcionistė ir prisiekusi komforto gerbėja. Jei tenka rinktis, visuomet nugali patogiau ir efektyviau, o ne gražiau. Man tobulas produktas yra tas, kuris tyliai, be didelių laiko investicijų, įsilieja į naudotojo kasdienybę ir be jokių nuolatinių zirzimų ir klausinėjimų tiesiog veikia ir padeda gyventi. Savo darbuose taip pat stengiuosi įgyvedinti tą paprastumo, aiškumo ir komforto viziją. Surasti ir įgyvendinti to vienintelio stebuklingo mygtuko, kuris išsprendžia visas problemas, sprendimą.

Aistė Rimgailė

 

Kaip viskas prasidėjo?

Viskas prasidėjo, kai iš gimtosios Klaipėdos persikėliau į Vilnių studijuoti verslo informacijos vadybos. Neturėjau, kas mane paremtų finansiškai, tad įsidarbinau vienoje interneto sprendimų agentūroje. Pradėjau nuo svetainių tekstų maketavimo ir talpinimo per turinio valdymo sistemą, vėliau perėjau prie HTML/CSS šablonų kūrimo, dar vėliau – prie smulkių dizaino darbų. Jaučiau, kad man tai patinka ir sekasi, kad turiu sugebėjimą iš informacijos chaoso išrinkti svarbiausius dalykus ir juos pateikti visiems suprantama forma. Tad dizaino darbų vis daugėjo, jie darėsi vis sudėtingesni, kol galų gale tapau pilnaetate dizainere. Visas šis procesas užtruko 10 metų, o dizainere oficialiai vadinuosi apie 3-4 metus.

Dabar man įdomiausia dirbti su mobiliųjų programėlių ir didelių sudėtingų sistemų naudotojo sąsajomis. Stengiuosi nesiblaškyti ir nesiimti HTML/CSS ar marketinginio dizaino projektų. Tikiu, kad specializacija yra tesiausias kelias tobulybės link.

 

Prie ko šiuo metu dirbi?

Šiuo metu dirbu Didžiosios Britanijos įmonėje Wahanda naudotojo sąsajos dizainere. Wahanda yra didžiausia ir sparčiausiai auganti grožio ir sveikatos paslaugų platforma Europoje, per metus sulaukianti apie 20 milijonų lankytojų. Mėgstu sakyti, kad esame tas pats, kas Booking.com, tik grožio ir sveikatos paslaugoms.

Wahanda

Wahandoje rūpinuosi, kad mūsų interneto svetainės, savitarnos sistema ir mobiliosios programėlės būtų patogios, gražios ir suprantamos iš pirmo žvilgsnio. Labai patinka dirbti su šiuo produktu, žinant, kad jį naudoja daugybė realių žmonių, ir kad kiekviena nauja funkcija palengvina kasdienybę.

Kartais imuosi ir išorinių įdomių projektų kaip laisvai samdoma dizainerė. Labai patinka dirbti su startuoliais – juose vyraujančio chaoso, energijos, svajonių ir optimizmo mišinys duoda įkvėpimo ir teigiamų emocijų metams į priekį! Ir, neslėpsiu, malonu jaustis naudinga ir žinoti, kad kažkuo prisidėjau prie naujo produkto augimo. Vėliau visuomet stebiu, kaip jiems sekasi.

vienasaskaita

Kokia yra brangiausiai išmokta pamoka?

Be iteracijų ir komandinio darbo geras produktas beveik neįmanomas. Kartais tam, kad atrastum tą tikrai gerą sprendimą, tenka nusipiešti ne vieną ir ne dešimt skirtingų variantų, padiskutuoti su produkto vadovu, pakeisti techninius reikalavimus ir išmesti/pridėti kurią nors funkciją. Svarbu neprisirišti prie savo dizainų ir nesuasmeninti sprendimų. Taip, kartais tai labai sunku.

Ką palinkėtum kolegoms?

Palinkėčiau nesusireikšminti. Geras dizainas gali palengvinti gyvenimą, bet geras produktas gali pakeisti pasaulį. O tai jau yra komandinio darbo rezultatas.